Veel gestelde vragen klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met klantenservice?

Je kunt ons bereiken via e-mail, Whatsapp of onze sociale media kanalen.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

Hoe dien ik een klacht in?

Klachten kun je indienen via onze website of per e-mail. We streven ernaar deze zo snel mogelijk te behandelen.

Krijg ik direct een medewerker te spreken als ik app?

Wij doen ons best om alle oproepen snel te beantwoorden.

Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn e-mail?

We streven ernaar om e-mails binnen 24 uur te beantwoorden.

 

Kan ik feedback geven over een product of service?

Ja, wij waarderen je feedback en gebruiken deze om onze diensten te verbeteren.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de oplossing van klantenservice?

e kunt vragen om je zaak te laten heroverwegen of een leidinggevende spreken.

Is er een nieuwsbrief waarop ik me kan abonneren?

Ja, je kunt je inschrijven voor onze nieuwsbrief via de website voor updates en aanbiedingen.

Hoe update ik mijn contactgegevens?

Log in op je account om je contactgegevens bij te werken.

 

Wat zijn de meest gestelde vragen?

De meest gestelde vragen vind je in onze FAQ.